torsdag 13 januari 2011

Abstinens ft Elijah - Det Du Sa

Hej Alla!

Jag har inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp med att spela in lite nya låtar för er som vill höra sånt ;)!
Hoppas alla kan min myspace adress för det ligger en ny låt uppe där. Den heter som rubriken på detta inlägg och jag gästar denna gången. Vem är Abstinens? ja det kan man fråga sig, en duktig rappare från Uppsala som skriver djupa texter om livet och har bra flow och är duktig och påhittig när det gäller texter. Tycker verkligen att ni ska gå in på hans myspace och lyssna lite på låtarna han har ute där. Sen till våren så kommer jag tillsammans med Abstinens att stå på scenen och garanterat bränna av låten "Det du sa". Vi håller även på med ett projekt som heter "Öster om stan". Som kommer bli en Ep/Demo som släpps på nätet. Jag vet att jag har sagt det förut men jag säger det igen, håll ögon och öron öppna efter Klagomuren Ep, den kommer snart jag lovar! kommer ta adresser och vad ni vill ha för skiva sen.

Det var allt för mig!
Elijah
tre fingrar åt sidan!

info:

www.myspace.com/elijah018
www.myspace.com/abstinensonline

Inga kommentarer: