onsdag 16 februari 2011

Tankar

Hej Gott Folk!

Bloggningen går inte superbra för mig men vafan det har inte hänt så mycket på inspelnings+musikfronten på ett tag nu. Jag släppte ju precis EPn som jag hoppas ni har laddat ned/köpt om inte så har jag några ex av skivan kvar, tanka hem den kan man göra närsomhelst också. (Kolla på förgående inlägg) och klicka där det står HÄR!. Ni som är med i gruppen ELIJAH på facebook får gärna surfa er in och kolla där, har lagts upp en video när kuriren spottar lite =)! för er som inte är medlemmar i gruppen så sök på ELIJAH och tryck på Gilla knappen. Jag kommer lägga upp saker som händer för mig inom musiken,bilder,musik och videoklipp.

Jag tänkte lägga upp en bild här från Grands Musikpris där Abstinens (mitten av bilden) var nominerad men förlorade mot SkAnsen som tog hem allting.




Fred och Kärlek till er

Elijah- tre fingrar åt sidan

Inga kommentarer: