onsdag 13 april 2011

Long time ago...

Hej allihopa!

Nu var det längesedan jag skrev någonting i bloggen. Det beror mycket på att jag väntar på att min hemsida ska bli klar så får ni kika in den istället. Vad har hänt för Elijah då?! 2 gig är inbokade iaf, det är 4e Maj på Grand i Uppsala då kommer även Lino fd Kuriren,elcay,Abstinens och så en hemlig gäst vara med och uppträda med mig. Spelning nummer två är på samma ställe fast måndagen efter den 9e alltså på Crazy Mondays, så missar du den första har du alltid chans att komma den 9e. Musikvideo till låten Callejon Remix är i startgroparna, vi ska spela in och lägga till lite text och mixa om Callejon remix sen blir det musikvideo av den. Kom ihåg att kolla facebookgruppen också och håll utkik för det kommer snart upp en reggaelåt med Elijah Jahmanuel och Lino på en Afu-Ra instrumental. Så för alla er som gillar reggae så håll utkik!

Det var allt från mig

simma lugnt

/Elijah

Inga kommentarer: